sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Interviu cu barbatul roman

sursa;9AM news

Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.


9AM: Vad ca ati citit si comentat intens la materialul nostru legat de discriminarea femeii in Romania, asa ca ne-am gandit sa va cerem o parere directa. Care este, in opinia dumneavoastra, rolul femeii in societate?


Barbatul roman: Deci domnisoara, sa va spun, rolul femeii este la bucatarie, la grijitul copiilor si sa se faca frumoasa. Dar nu inteleg de ce toate aceste femei se revolta, pentru ca este normal, daca ele nu vor barbati, atunci de ce se comporta si se imbraca asa?

    9AM: Dar sotia dumneavoastra ce parere are?


Barbatul roman: Ea are o parere foarte buna. Stiti, e doar vina lor, pentru ca nu stiu sa isi creasca copiii si nu ii lasa sa munceasca atunci cand eu le zic sa faca ceva, ca cica sa ii protejeze si astfel imi limiteaza mie autoritatea si cand copiii astia cresc mari, normal ca nu stiu sa faca nimi

    9AM:Dar dumneavoastra faceti vreo diferenta intre copii?


Barbatul roman.: Pai baiatul are 17 ani si nu prea il vad pe acasa, ca e tot plecat la cabane si chefuri, dar e baiat serios si se distreaza, ca asta e varsta. Fata are 18 ani, dar nu o prea las ca iasa sa se destrabaleze, ca daca ma face rusine prin tot orasu'?

    9AM: Dar pe parere aveti despre femeile care apar in revistele mondene sau la TV?


Barbatul roman: Toate sunt niste parasute!

    9AM: Va rog, elaborati.


Barbatul roman.: Pai toate se plimba in zdrente pe la toate emisiunile alea si se dezbraca si spun numa prostii si se vede ca nu au nimic in cap. Eu cand vad o femei la televizor schimb direct. Ma mai uit doar la schimb de mame cateodata, ca acolo le vad ca mai fac o mancarica, o curatenie, ceva util.

    9AM: Dar despre romance in general ce parere aveti?


Barbatul roman: Foarte frumoase fetele noastre, dar stiti, eu nu inteleg de ce se imbraca in haine stramte si isi pun tocuri si dupa aia se plang ca ba is hartuite pe strada, ba is violate. Eu personal cred ca ele asta isi doresc de fapt.

    9AM: Am sa va pun o intrebare mai indiscreta, dar sper ca imi veti raspunde sincer. Dumneavoastra v-ati batut vreodata sotia?


Barbatul roman.: Nu am batut-o, am mai atentionat-o doar cu cate o palma din cand in cand, dar aia nu e bataie. Treaba sta in felul urmator: Femeia trebuie pusa la respect, ca daca nu, si-o ia in cap si ajunge ca alea de la televizor si ii trebuie sa isi cumpere haine si sa mearga la film si cine stie ce alte chestiuni din astea.

    9AM: Credeti ca biserica are vreun rol in crearea acestei imagini despre femei?


Barbatul roman: Nu domnisoara. Biserica ne spune clar: femeia e murdara! Toata lumea stie asta. Asta zice Dumnezeu, deci asa este

Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.



sursa;9AM news





3 comentarii:

  1. Bună Eddy!
    Interesant!
    Un weekend cât mai plăcut să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. barbatul roman...involutia, grobianismul sau e atat de evident? m-a amuzat interviul, insa mi-a si adus aminte de el, de barbatul roman :)

    RăspundețiȘtergere